Animated Blinking Gingerbread Man
cik lya balek hostel ~ nant kite jumpe lg ~ :D

My lOvE

WAAAA.....
lame x updates,last updates pon sal ary tu. . . . sal lesbian uw. . . nieyh  nk updates sal my Hubby puLak OK~
kiteorg berkenalan kat IRC.. .time aku on9 jew, mct dia adew. .dia nieyh baik sgt owg nyew. .(bg aku la)
dia nieyh seorg yang peramah jugak..fest time kiteorg kenal2. .kelakar sgt bilew diegt balik. .time aku on9 dia rajin sgt tgur aku  at karpet/wall. .kiteorg selalu PM/Private Message pehhhh. .hati ini berdegup kencang pabila si Dia rajin chat nan aku. .time aku kenal dia time cuti panjang ary tu r,aku x egt r ary ape. .past tu,aku kene balik asrama balik, dia mnx num aku,tapi time tu aku xdk enpon der,pecah nan mak aku,agypon enpon aku yg nokia uw adew kat akak aku yg first nak pinjm,jadi aku la selalu kol dia gune public,kadang2 dia yg kol aku gune dry enst kew public,waaaa terharu aku dowh , dah la mahal dry enst ke public (aku men agk jew r mahalnye)one day. .time aku balik uamh,aku on9, ,dia ajk aku kapel. . setelah sebulan kiteorg kenal. .n aku time teroz!!!!sbb hati aku mmg da suke dia dry awl agy aku jumpe nan dia. .pehhhh aku ase eppy sgt aku kapel nan dia maybe sebab umo mematangkan diri seseorang. .umo aku nan dia mmg jauh sgt berbeze aku 16,si DIa 28. .12 taun beza umo kami. .maybe sebab dia da berumor kowttt, dia buleyh paham aku seadanye. .aku ase bahagia sgt. . hari2 aku makin indah. aku egt agy tarikh kami kapel 25.4. .huhuh.tapi beday dia aku xegt r,tapi yg pentg dah lepaz la. .beday aku jew yg xlepaz agy, aku nak nengok!!!! dia wish x beday aku!!! da berpuluh kali aku egt an dia beday aku taw x,lau dia lupe, aku nak majuk sakan la nan dia
hahahahah~^_^~tipu r setiap kali percintaan xdk ribut!aku sendry terkene tempias ribut,tapi belum ribut lagi laa


cternye camnieyh,awie nieyh op kat room #kampung,phm2 la lau jadi op, dia mmg la kene ramah mesra,tapi aku xsuke lau org lain anggap lebih2 kat awie uw!!!!aku jelez taw x!!!ngee~ aku nieyh dah la seorg yg kuat jelez!!!!aku xsukew la!!!!huh,LELA BERDUKA nieyh siiikoooo gilo kat awie,  eeeeee sggp bt mcm2 untuk awie,amboiiiii!!!!! aku pon xdk la smpai mcm tu!amboiii. first time nak kenal awie,ko tipu dia ek lela katew ko adew keje la tuk dia, ,apew r,itu r,ini r. . mmg dasar penipu la ko nieyh lela.! !skit nye aty aku bilew aku egt balik!!!!!eeeeeee,xtaw r ko nieyh apew jenis org nth la!!!aku xtaw nk ulas kat readers aku cmnew,tapi c lela nieyh mmg terok sgt la!!!!


manyak agy CTER SAL LELA,  tapi aku mls nak taip/ulas agy lanjut,wat aty aku sakittt jew!!!!waaaaa.aku dah nantuk nieyhhh,aku updates nieyh dulu taw, lau rajin aku updates agy!!!!



bbbuuubbbyyeeepp~<3

ok2,aku nak edit balik!!!ngee~aku syg sgt at laki aku nieyh!!!kiteorg selalu gaduh sal mende remeh,aku nieyh dah la jenis kuat jelez!!dia pulak jenis mengongkong!!!aduh~kalau dapat pasangan mcm nieyh mmg ssh,alhamdulillah ! skunk nieyh kami masing2 dah slow talk jadi sikap buruk mesti lah buang jikalau nak lebih bahagia bak kata ayt yg selalu si Dia ulang berpuluh kali kat aku.

DALAM SATU PERHUBUNGAN,KEPERCAYAAN AMAT PENTING,JIKA TIADA KEPECYAAN ITU,MAKA PERHUBUNGAN ITU TIDAK ADA MAKNANYA

ayt tu,aku msih buleyh egt sampai sekarang kowt!!!!wakaka,time tu, aku selalu pikir bukan2 kat dia. .mmmg patut pon aku kene nan dia mcm tu hahahahaa^_^. tapi skunk nieyh aku dah brubah,aku x nak jadi mcm tu!!sikap buruk aku nan dia hampir buat aku nan si Dia hmpir bercerai(ceeeee,macam dah kawen jew aku nieyh)hahahahahaha skunk nieyh dia sebuk sgt keje,tiap2 ary keje!aku dia sisihkan!!!cehhhh,xguna pnye pkwe!!!tapi aryrtu,aku ckp nan dia,aku ase tersisih,dia katew, dia cry duet pon untuk anak bini dia!!!waaaaaaaa aku mmg terharu gilew(tahap gaban terharunye)ngee~semenjak uw,bilew dia bz,aku cam xkesah sgt r kan!!   |bajet aku phm dia la an|  kahkahkah sian dia skunk nieyh dah la musim hujan,tu r kedekut sgt,pg keje xmau naik ketew,bnak naik moto!!! mmg padan mukew r lau kene ujan!hahahahahah
jaatnyew r awek si Dia nieyh!!!!

nieyh aku nak nunjuk kat korg pic pakwe aku,xensm mana pon,tapi cukup buat aku jatuh syg kat dia sorg jew!!!pic nieyh aku tangkap time kiteorg baru beh g jalan2 kat pekan,dia buleyh pulak buat senyuman menggode!!!HaRkK TtTuuIih!!!!!wakakakakakaakka





saje jew aku nyemak letak pic aku sekali~waaaaa, comey x!!! nie pic kesukaan awie taw!!!hahahahah men2 jew

tu jew r yang aku nak cter,len kali t aku updates agy taw!!!bubbyep~

No comments: